Hello there, is this your first visit?
Register

If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Results 1 to 3 of 3
    Banned Eena.'s Avatar
    Thanks
    83

Where is the real Staff and why are you allowing this people to...

Ok, i know this server is dying because the lack of interest from users, but mostly staff...and some issues with envy people from others servers, etc.

I know Supplier is busy or he simply leave the GunZ for always and finaly he complete the cut on his arm and bled.... And JaKKing is not attending this game anymore, except the donations. Which have the help of Knuckles.

I just check the Technical Support subforum which is moderated for 4 gms and the two kids with "global moderators" range. And i just saw A LOT of reports asking for help about issues of GunZ, launcher, connection, gaming, etc. And wow, there are like 100 viewers but not one answer them. There is not 1 answer from any gm. Even the "gringo" i think is unexperienced too.

Here is a link where Supplier took the most frecuently problems of the server, gunz, launcher: http://forum.entitygaming.com/showth...s-y-soluciones ...... But, it's in spanish and no one of these guys in the staff group have take the time to translate it... Yes, i know u are "working" for free, but that is your problem and not mine. If you take the range of moderating this game and forum, you should be able and minded to make the best of it. And this people arent.

Jackes is the only who seems interested in the server. But no one cares..... How can these people be able to enter in the staff group? They dont even have intentions.....!!!!!!! They just know about Events and banning wrongs people, also they just know about being disgusting and disrespectful. How can these kids be in this group?.... They just know the answer "re-install the gunz again" ... which it help, but it's not the root of all the problems.

I just realize that Artic his the reflection of his head people. ¡YEAH!... Look at the server and then, look at the quality of these "staff members".

Anyways, dont wasting anymore of my time because i realize that this server is a wasted of time. We may say that it's worth the dying of it.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    Spanish translation: Lo siento, la traducción al español no debe ser exacta, debido a que el texto original es en ingles y el traductor no hace su trabajo como uno espera.

Ok, sé que este servidor se está muriendo debido a la falta de interés por parte de los usuarios, pero sobre todo el personal ... y algunos problemas con la gente envidiarle a otros servidores, etc.

Sé Proveedor está ocupado o simplemente dejo el Gunz para siempre y finaly que completar el corte en el brazo y sangrado .... Y JaKKing no está asistiendo a este juego más, excepto las donaciones. Que tienen la ayuda de los nudillos.

Acabo de comprobar el subforo de Soporte Técnico que se moderó durante 4 gramos y los dos niños con un rango de "moderadores globales". Y acabo de ver un montón de informes que pide ayuda acerca de los problemas de Gunz, lanzador, conexión, juegos, etc, y wow, hay como 100 espectadores pero no uno responderlas. No hay ninguna respuesta de 1 g. Incluso el "gringo" Creo que es inexperto también.

Aquí hay un enlace donde haya adoptado los problemas más con elevada frecuencia del servidor, Gunz, lanzador: ...... Pero http://forum.entitygaming.com/showth...s-y-soluciones , está en español y ninguno de estos chicos en el grupo de personal tiene tomar el tiempo para traducirlo ... Sí, lo sé u "trabajan" de forma gratuita, pero eso es su problema y no el mío. Si se toma el rango de moderar este juego y el foro, usted debería ser capaz de mentalidad para hacer lo mejor de ella. Y este pueblo enviaban.

Jackes es la única que parece interesada en el servidor. Pero a nadie le importa ..... ¿Cómo puede esta gente será capaz de entrar en el grupo de personal? Ellos incluso no tienen intenciones ..... !!!!!!! Ellos sólo saben acerca de los eventos aciertos y errores que prohíben la gente, también sólo saben acerca de ser desagradable e irrespetuoso. ¿Cómo pueden ser estos niños en este grupo? .... Ellos sólo saben la respuesta "volver a instalar el nuevo Gunz" ... el que ayuda, pero no es la raíz de todos los problemas.

Me acabo de dar cuenta de que Artic es el reflejo de su gente (staff head). ¡SÍ! ... Mira el servidor y, a continuación, mirar la calidad de estos "miembros del personal".

De todas formas, no te perder más de mi tiempo porque me doy cuenta de que este servidor es un desperdicia tiempo. Podemos decir que vale la pena la muerte de ella.
    Last edited by Eena.; 07-13-2016 at 02:43 PM.

Banned Eena.'s Avatar
    Thanks
    83

Re: Where is the real Staff and why are you allowing this people to...

The Br zone is also unattended... what about the spanish!! Fuck ez's. This is seriously die.

Kayrego's Avatar
    Thanks
    0

Re: Where is the real Staff and why are you allowing this people to...

yep i agree
    I posted a help thread..
    ollaaaa only a serious "helper" replied and a stupid to tell me not to spam.
    I also noticed that half of the staff members dont know what english is lmfao

4. The Following User Says Thank You to Kayrego For This Useful Post:

Eena. (07-13-2016)