Hello there, is this your first visit?
Register

If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Page 4 of 4 FirstFirst ... 234
Results 31 to 38 of 38
    boxjellyfish1's Avatar
    Thanks
    12

Re: What the fuck..! Artic is dead?

Quote Originally Posted by Enhance View Post
    What's one of those?
    IDK what he is talking about. I know boxjellyfish seems hack, but he doesnt. In fact, i am not that "boxjellyfish" that he mean, indeed. I just take that name in order to make this post, so people can thought it's from American guy.... < that is the only way staff and others can take thing seriously. AH, I HOPE THEY DID..... Althought, i think staff's already know who i am.

Hi to all. I am Eena

Enhance's Avatar
    Thanks
    11

You fake my nikka Cove fker to you

Cove's Avatar
    Thanks
    49

Quote Originally Posted by Elicar View Post
    Boxjellyfish hitbox. lol
    Just quit gunz randoms, still looking to rank a clan with dem hacks in a shitty dead server.
    Go out and get a girlfriend.
    Are you fucking braindead kid, you're the most fake mexican reject gunz player I know. Digrace wanna-be gringo looking kid, like beg me to clan war with you. You have the audacity to call me a hacker after you clan war MAINLY with Nathan Carter (Ghost Gunz)? Who the fuck are you. Kid straight tells me that he underclocks and then thinks he has balls and calls me out. Dip set
    ENHANCE

4. The Following User Says Thank You to Cove For This Useful Post:

Yin (07-08-2016)

Enhance's Avatar
    Thanks
    11

boxjellyfish1 el pro come cw scofield aaaaaaaa

boxjellyfish1's Avatar
    Thanks
    12

Quote Originally Posted by Cove View Post
    Are you fucking braindead kid, you're the most fake mexican reject gunz player I know. Digrace wanna-be gringo looking kid, like beg me to clan war with you. You have the audacity to call me a hacker after you clan war MAINLY with Nathan Carter (Ghost Gunz)? Who the fuck are you. Kid straight tells me that he underclocks and then thinks he has balls and calls me out. Dip set
    I find your opinion out of the thread. Please stop spam. Go to Elicar's perfil and express your opinion to him throught it, here no one cares about what you have to tell him, indeed.

Quote Originally Posted by Enhance View Post
    boxjellyfish1 el pro come cw scofield aaaaaaaa
    I dont know why u call me for cw when you are so easy and call me hack.. > me, being Eena. No one on this server is seriously enough good or worthy so that i can play 1v1 with him. Even GunnyX is so bad in front of my presence, since his hacks were patched and he "try" to play legit, i rape him a lot, and indeed i am tired to do that. The same with those Americans, brs, mexicans, peruvians, kids who think they are good enough than Eena.

So now, retunirng to the subject. At my choise it can be CLOSED as we already got the answer of the Developer from this server. Kids go out of this and it got 500+ visitors of the thread. Now we just need to be patient, but i hope they take things seriously.

Quote Originally Posted by Nexys
    El problema actual es sobre la infraestructura del servidor. Esto genera incertidumbre entre el staff y los players pero estamos intentando, créanlo.

Actualmente ando muy ocupado y aún así intento dejar una config más estable para el servidor.

Sé que hay lag pero estamos probando varias soluciones para evitar los ataques.

Paciencia por favor.
    Ok Nexys, please be hurry and seriously about this. Thanks, ciao

Enhance's Avatar
    Thanks
    11

Quote Originally Posted by boxjellyfish1 View Post
    I find your opinion out of the thread. Please stop spam. Go to Elicar's perfil and express your opinion to him throught it, here no one cares about what you have to tell him, indeed.

I dont know why u call me for cw when you are so easy and call me hack.. > me, being Eena. No one on this server is seriously enough good or worthy so that i can play 1v1 with him. Even GunnyX is so bad in front of my presence, since his hacks were patched and he "try" to play legit, i rape him a lot, and indeed i am tired to do that. The same with those Americans, brs, mexicans, peruvians, kids who think they are good enough than Eena.

So now, retunirng to the subject. At my choise it can be CLOSED as we already got the answer of the Developer from this server. Kids go out of this and it got 500+ visitors of the thread. Now we just need to be patient, but i hope they take things seriously.

You made a thread pretending to be someone you're irrelevant

Cove's Avatar
    Thanks
    49

Quote Originally Posted by boxjellyfish1 View Post

Shut your mouth, i am boxjellyfish. Stop posting using my name please.
    ENHANCE

Drezahk's Avatar
    Thanks
    421

Quote Originally Posted by Magneton View Post
    WOW Este man se merece un oscar! Me encanta tu tema, y tienes la razon en todo amigos, quiero decirte que nada es como antes, ya esto del server se venia venir simplemente con los nuevos staff, no es por criticar pero los unico que trabajan en el servidor son supplier,nexys.hanjira y jackes.

Tambien tenemos que tomar en cuenta que JaKKing ultimamente esta ausente, ocupado yo creo que si el estuviera la cosa fuera mejores bueno de mi parte pienso asi wey, El torneo no se debe de realizar ya que el server esta pasando por sus peores momentos, pero nosotros como user le deberiamos darle esperanza y vida a este servidor, y los fucking staff que boten algunos y agarrenle a tipos serio joder....

A ver.. Magneton.

Ya Crow explicó lo que sucedió con el torneo, así que no hay drama con ello.
    En primer lugar los Staff aportan mucho, recuerda que todo es gratis, a voluntad propia y en caso de que haya una pequeña inactividad para algún miembro del Staff se le perdona, dices que son nuevos y malos y los únicos que trabajan son Supplier, Nexys, ''Hanjira'' y Jackes. Cuando alguien ignorante como tú comenta sin saber donde está parado me da un poco de dolor de cabeza, ''Hanjira'' (Hanjiro, que era un simple diseñador) no está mas en el Staff, fue removido. Tan atento estás en el Staff que ni sabes quien forma parte de él. Este Staff ''NUEVO'' ''QUE NO TRABAJA'' te baneo a ti, un usuario que usó hack y encima tienes el descaro de crearte varias cuentas para pedirme unban y luego comentar esto, ¿Por qué usaste un programa ilegal?, ya eso lo sabrás tu, alguien que no sabe lo que dice, no sabe donde se para. Así que, recuerda, en el Staff no todos son mayores, todos están aquí para aprender, y nosotros somos quienes nos encargamos de levantar el servidor.

Ya todos tuvieron que preguntar, y Nexys quien está haciendo un gran esfuerzo por el servidor les ha respondido. Solo queda esperar a que se solucione todo no hace falta crear temas, no hay ''Staff que no hace nada'' cada quien tiene su papel en el servidor, los GM EM GMOD ADMIN no son Developer y cada uno de ellos esta al tanto del servidor ya sea haciendo eventos o vigilando lo que suceda. Pronto todo volverá como antes y se vendrán cosas nuevas ténganlo por seguro y recuerden, jamas digan ''RIP ArticGunZ'' que como he dicho muchas veces, eso no va a suceder.

Tema cerrado.

10. The Following 4 Users Say Thank You to Drezahk For This Useful Post:

boxjellyfish1 (07-08-2016), Crow (07-08-2016), Savage (07-08-2016), uzumakinaruto159 (08-14-2016)